понеділок, 22 лютого 2016 р.

Декілька фраз чеською стосовно невпевненості, сумнівів та недовіри

Невпевненість, сумнів, недовіра:
Na tvém místě bych si nebyla tak jistá. Я б на твоєму місці не була така впевнена.

Stále se váhám. Я все ще сумніваюся.
Pochybuji. Сумніваюся.
To není možné! Це неможливо!
To těžko. Навряд чи.

To je málo pravděpodobné. Це малоймовірно.
Něco mi na tom nesedí. Мене терзають сумніви.
Nevěřím tomu. Я цьому не вірю.
Nevěřím ti. Я тобі не вірю.
To nevyvolává u mě důvěru. Це не викликає у мене довіру.

Вірити / довіряти
Дієслова "вірити" і "довіряти" в чеській мові за змістом повністю еквівалентні словам в українській.

Lze mu důvěřovat? - Йому можна довіряти?
Ano, lze mu důvěřovat. - Так, йому можна довіряти.
Důvěřuj, ale prověřuj! - Довіряй але перевіряй!
Lze ti věřit? - Тобі можна вірити?
Už dávno nikomu nevěřím. - Я вже давно нікому не вірю.
Věř mi! - Повір мені!

Немає коментарів:

Дописати коментар