понеділок, 22 лютого 2016 р.

Декілька чеських фраз при знайомстві

Ahoj! Вітання! Привіт!
Jak se jmenuješ? Як тебе звати?
Jak se máš? Як справи?
Kolik je ti let? Скільки тобі років?
Je mi .... Мені є ...
Líbí se mi krásné holky. Мені подобаються красиві дівчата.
Kde bydlíš? Де ти живеш?
V Praze 7, na Andělu. У Празі 7, в районі "Андел".
Odkud jseš? Звідки ти?
Jsem z Ukrajiny. Я з України.
Dobře. Добре!
Skvěle! Чудово!
Máš hlad? Ти голодний?
Máš peníze? У тебе є гроші?
Mám hlad. Я голодний.
Mám žízeň. Я хочу пити.
Kolik to stojí? Скільки це коштує?
Kolik je hodin? Котра година?
Nemám peníze. У мене немає грошей.
Jaké máš telefonní číslo? Який у тебе телефонний номер?
Co studuješ? Де ти навчаєшся?
Chodím na vysokou. В університеті.
Můžu ti zavolat? Я можу тобі подзвонити?
Dlouho jsem již netančil. Я вже довго не танцював.
Výborně tančíš. Ти класно танцюєш.
Nepřidáte se k nám? Чи не приєднаєшся до нас?
Chci být sám / sama. Я хочу побути один (одна).
Máš krásné oči. Ти маєш гарні очі.
Je prima být s tebou! Мені з тобою добре.
Máš holku (kluka)? У тебе є дівчина (хлопець)?
Líbíš se mi. Ти мені подобаєшся.
Jsem zklamán (-a). Я розчарований(а)
Zamiloval jsem se do tebe. Я в тебе закохався.
Já tě miluji. Я тебе люблю.
Nudím se zde. Nestojí to tu za nic. Мені тут нудно. Тут все так нецікаво.
Pojďme někam, kde budeme sami. Підемо туди, де ми будемо одні.
Pojď se projít. Пішли прогуляємося.
Smím tě doprovodit? Я можу тебе проводити?
Loučím se s vámi nerad. Мені шкода розлучатися з вами.
Kdy tě opět uvidím? Коли я тебе знову побачу?
Můžeme se sejít zítra? Ми можемо зустрітися завтра?
Zvu tě k sobě. Я кличу тебе до себе.
Kdy se sejdeme? Де ми побачимося?
Můžu tě zítra navštívit? Я можу завтра прийти до тебе?
Běž pryč! Іди геть!
Drahoušku, polib mne, prosím tě. Дорогий, поцілуй мене, будь ласка.
Proč mne nepolíbíš? Чому ти мене не поцілуєш?
Raději už běž. Краще піди.
Okamžitě přestaň! Зараз же перестань!

Увага!!!
Фрази в цьому розмовнику не є формальними. Таким чином можна сміливо знайомитися на дискотеці або в кав'ярні. При офіційному знайомстві видавати такі фрази просто недозволено.

Немає коментарів:

Дописати коментар