понеділок, 8 грудня 2014 р.

Ці мае Біблія практычную каштоўнасць?

«Упершыню ў жыцці я адчуў сапраўднае шчасце»

Хілтан любіў бокс. Ужо ў сем гадоў ён змагаўся як на рынгу, так і па-за ім. У старэйшых класах ён разам з сябрамі хадзіў па вуліцах, шукаючы, каго б пабіць. «Я краў, гуляў у азартныя гульні, глядзеў парнаграфію, труціў жанчын і абзываў сваіх бацькоў, - кажа Хилтон.- Мае паводзіны было настолькі сапсаванай, што бацькі лічылі мяне непапраўным. Скончыўшы школу, я пайшоў з дому ».

Калі Хілтан вярнуўся праз 12 гадоў, бацькі не маглі пазнаць свайго сына! Ён стаў спакойным, ураўнаважаным і ветлівым. Што прывяло да такіх дзіўных пераменаў? У пэўны момант Хілтан пачаў сур'ёзна задумвацца, куды накіроўваецца яго жыцця. Ён таксама даследаваў Біблію, спадзеючыся, што яна дапаможа яму змяніцца. «Я ўжываў у жыцці тое, пра што пазнаваў з Бібліі. Мне трэба было адкінуць сваю старую асобу і паслухацца слоў з Эфесянаў 6: 2, 3, дзе прадпісваецца паважаць бацькоў. Упершыню ў жыцці я адчуў сапраўднае шчасце і прынёс бацьку і маці пацеху, а не душэўная боль »


Гісторыя Гілтан даказвае практычную каштоўнасць Бібліі і сведчыць яе магутны станоўчы ўплыў на жыццё чалавека (Габрэяў 4:12). Біблія вучыць маральных каштоўнасцяў, якія могуць ўзбагаціць наша жыццё. Разгледзім некаторыя з іх - сумленнасць, самавалоданне, вернасць і любоў.

АБО яна састарэлая?
Смеццевае вядро, напоўненае састарэлымі кампутарным кіраўніцтвам і камплектуючымі
Некаторыя кажуць, што Біблія састарэла, і параўноўвае гэтую кнігу з інструкцыяй да старой мадэлі кампутара. Аднак такое параўнанне павярхоўнае і памылковае. Кампутары і адпаведна інструкцыі да іх сапраўды выходзяць з моды, а вось чалавечая прырода ў асноўным застаецца нязменнай. Напрыклад, сёння людзі рэагуюць на каханне і нянавісць, адданасць і няслушнасць, дабрыню і жорсткасць практычна гэтак жа, як і нашы продкі. Таму калі казаць пра фундаментальныя мяжы чалавечай прыроды, то «няма нічога новага пад сонцам» (Эклезіяста 1: 9).

Вечныя каштоўнасці. сумленнасць

00: 0002: 38
Біблейскія прынцыпы. «Хто можа быць госцем у намёце [Бога]? .. Той, хто ў бездакорнасці ходзіць, робіць тое, што правільна, і праўду ў сэрцы сваім» (Псальм 15: 1, 2).

Карыстаюцца. Большасць людзей шануе сумленнасць і прыстойнасць. А што, калі камусьці прадставіцца магчымасць узбагаціцца несумленным шляхам і пазбегнуць пакарання? Тут вялікую ролю адыгрывае стан сэрца чалавека, яго ўнутраная сутнасць.

Ракель, у працоўных абавязкаў якой уваходзіць купля матэрыялаў для кампаніі, кажа: «Некаторыя гандлёвыя агенты прапаноўвалі мне хабару. Калі б я купляла ў іх тавар, то яны плацілі б мне частка грошай ад сумы зніжкі, якую павінны зрабіць маёй кампаніі. Але я памятала біблейскую савет праяўляць сумленнасць і адмаўляла ім. Калі пра гэта даведалася ў мяне начальніца, то пачала мне яшчэ больш давяраць ».

Калі Ракель паддалася спакусе, то змагла б хутка атрымаць немалыя грошы. А што, калі пра гэта даведалася б начальніца? Не страціла б Ракель працы? І ці магла б знайсці новую? Зрэшты, важней для Ракель было захаваць самапавагу і чыстая. «Добрае імя лепшае за вялікае багацьце, павага лепш за срэбра і золата», - гаворыцца ў Бібліі (Прыказкі 22: 1).



Джэсі таксама быў сумленным і надзейным чалавекам. Дзякуючы гэтаму ён атрымаў добрую рэпутацыю ў свайго працадаўцы. Атрымаў Джэсі з гэтага нейкую карысць? Яго прызначылі на кіруючую пасаду, а таксама ён зараз павінен гнуткі графік працы. У выніку Джэсі змог надаваць больш часу жонцы з дзецьмі і духоўным справах.

Некаторыя працадаўцы, падбіраючы персанал, звяртаюцца да супольнасцям, якія вядомыя сваёй сумленнасцю. Напрыклад, кіраўнік адной кампаніі на Філіпінах напісаў мясцовага філіяла Сведак Іеговы і выказаў жаданне прыняць на працу Сведак. Ён сказаў, што яны «працавітыя, сумленныя і адданыя». Аднак гонар за гэта належыць Богу Госпаду, які вучыць нас: «Зьненавідзьце зло і любіце дабро» (Амоса 05:15).
Вечныя каштоўнасці. самавалоданне

00: 0001: 37
Біблейскія прынцыпы. «Нелепый ўсе свае пачуцці вылівае, а мудры пануе над імі, захоўваючы спакой» (Прыказка 29:11).

«Я адчуваю сябе так, быццам мяне выратавалі ад смерці»
Карыстаюцца. Для таго каб скласці поўны спіс пераваг, якія прыносіць самавалоданне, спатрэбяцца стосы паперы. Гэтая рыса, як мінімум, спрыяе добраму здароўю. «Сэрца спакойнае - жыццё [у заўвазе:" здароўе "] для цела», - кажа Біблія. У ёй таксама згадваецца, што «радаснае сэрца - быццам добрыя лекі» (Прыказка 14:30; 17:22). Затое, як паказваюць даследаванні, людзі, схільныя да гневу і варожасці, могуць сур'ёзна шкодзіць свайму здароўю, у тым ліку сардэчна-сасудзістай сістэме. І ўсё ж карысць духу не абмяжоўваецца сферай здароўя.

Кассіусом, якому за 30, успамінае: «Я быў задзірлівым і злосным і часта ладзіў бойкі. Мне не хапала самапавагі. Але ўсё змянілася, калі я пачаў прытрымлівацца біблейскіх прынцыпаў. Я навучыўся валодаць сабой, развіў пакора і гатоўнасць дараваць. Калі б я гэтага не зрабіў, то, напэўна, апынуўся б у турме. Я адчуваю, як быццам мяне выратавалі ад смерці »

Вечныя каштоўнасці. вернасць

Біблейскія прынцыпы. «Няхай кожны з павагай ставіцца да шлюбу, а падарваў ложа ды не будзе апаганеныя» (Габрэяў 13: 4).

Карыстаюцца. Некаторыя людзі гэта патрабаванне састарэлай. Як жа яны памыляюцца! Сёння няслушнасць раніць гэтак жа глыбока, як і ў часы, калі пісалася Біблія (Прыказкі 06:34, 35).

Джэсі, які мае жонку і дзяцей, напісаў: «Шлюбная вернасць ладна умацоўвае мае адносіны з жонкай і спрыяе нашага шчасця. Давер гуляе мужа і жонкі важную ролю. А няслушнасць разбурае давер ». Больш за тое, яна наносіць доўгачасовай шкоды дзецям!

Лідзія * амаль разбурыла свой шлюб. «Я пачала размаўляць з дрэннымі людзьмі, - кажа яна за іх уплыў я вяла буянае начное жыццё і падманвала мужа». Ці гэта зрабіла яе шчаслівай? Лідзія пастаянна сварылася з мужам і адчувала нікчэмнай. Яна дадае: «Роздум аб тым, да чаго я дакацілася, дапамаглі мне зразумець, наколькі правы былі мае бацькі, якія пастаянна казалі, што" дрэннае грамадства псуюць добрыя норавы "» (1-ы да Карынфянаў 15:33, нататка).

Лідзія распавядае: «Пакуль сітуацыя не пагоршылася яшчэ больш, я вырашыла змяніцца і стала вывучаць Біблію. На гэты раз я старалася прытрымлівацца яе вучэнняў ». Якія былі вынікі? Лідзія выратавала свой шлюб, а яе муж стаў ставіцца да яе з большай дабрынёй і павагай. «Біблія змяніла маё жыццё, - кажа яна і я зусім не шкадую, што пакінула дрэнныя звычкі і так званых сяброў».

Вечныя каштоўнасці. каханне

Біблейскія прынцыпы. «Апраніце ў каханне, таму што яна - дасканалыя сувязь еднасьці» (Каласянаў 3:14).

Карыстаюцца. Каханне, пра якую ў Бібліі згадваецца часцей, не тычыцца рамантычных пачуццяў або сэксуальнага цягі. Яна грунтуецца на прынцыпах і звязана з такімі рысамі, як спачуванне, пакора, адданасць, дабрыня, мяккасць, цярпенне і гатоўнасць дараваць (Міхея 6: 8; Каласянаў 3:12, 13). У адрозненне ад закаханасці, якая звычайна праходзіць, каханне можа з часам станавіцца ўсё больш трывалай.

Брэнда, замужам ўжо каля 30 гадоў, кажа: «Каханне, якое адчуваюць маладыя маладыя, - нішто ў параўнанні з любоўю ў сталым шлюбе, якая з гадамі становіцца толькі мацней».

Сэм, жанаты 12 гадоў, адзначае: «Нас з жонкай заўсёды прыемна ўражвала тое, наколькі эфектыўнымі і адначасова простымі з'яўляюцца біблейскія саветы. Слухаешся іх, і ўсё наладжваецца. Павінен прызнаць, што, нягледзячы на ўсе сваё жаданне я не заўсёды прытрымліваўся гэтых саветаў. Такое бывала, калі я быў стомлены, раздражнёны ці калі вёў трохі эгаістычна. У такія моманты я прашу Госпада дапамагчы мне пазбавіцца любых негатыўных пачуццяў. Я займаю сваю жонку, і праз імгненне ўсе праблемы забываюцца! »

«Мудрасць пацвярджаецца сваімі вынікамі»
Ісус Хрыстос сказаў, што «мудрасць пацвярджаецца сваімі вынікамі» (Мацьвея 11:19, заўвагі). Улічваючы гэтыя словы можна сказаць, што Біблія ўтрымлівае сапраўдную мудрасць. Яе вучэнне і каштоўнасці ніколі не выходзяць з моды. Яны станоўча ўплываюць на жыццё людзей розных культур і нацыянальнасцяў. У іх адлюстроўваецца гэтак глыбокае разуменне чалавечай прыроды, што яны могуць адбывацца толькі з вышэйшага Крыніцы - ад нашага Творцы, Бога Іеговы. Каб пераканацца ў гэтым, іх трэба выконваць. Нездарма Біблія заклікае: «Паспрабуйце і паглядзіце, які добры Гасподзь» (Псальм 34: 8). Ці вы адгукнуцца на гэты заклік?

Біблія змяніла маё жыццё да лепшага
Лін жыве ў Паўднёва-Усходняй Азіі. Яна расказала карэспандэнту «Прачнецеся!» Пра тое, як Біблія дапамагла ёй змяніць сваё жыццё.

Да якой рэлігіі належала ваша сям'я?

Я выхоўвалася ў будысцкай сям'і, прытрымлівалася традыцый. Я нічога не ведала пра праўдзівага Бога.

Ці вы былі задаволеныя сваім жыццём?

Зусім не! У мяне было шмат праблем. Я не ўмела распараджацца грашыма і правільна выбіраць сяброў, а таксама не ведала, як дапамагчы бацькам вырашыць іх праблемы.

Пасля ў вашым жыцці наступілі пазітыўныя змены. Як гэта адбылося?

Са мной пачалі вывучаць Біблію маладыя жанчыны, якія былі Сведкамі Іеговы. Калі ўзнікалі праблемы, я звярталася да іх за саветам. Хоць гэтыя жанчыны былі маладзейшыя за мяне, яны давалі выдатныя парады. Аднак яны не выказвалі свайго ўласнага меркавання, а накіроўвалі маю ўвагу на тое, што кажа Біблія.

На асабістым вопыце я ўбачыла, якую карысць прыносяць біблейскія саветы. І зараз я перакананая, што гэтая кніга ад Бога, і што яна можа дапамагчы кожнаму, хто імкнецца жыць па ёй. Свецкую адукацыю, хоць і мае пэўную каштоўнасць, не прыносіць такой карысці.

Растлумачце, калі ласка, чаму вы так лічыце.

У маіх бацькоў вышэйшую адукацыю і паважанае становішча. Аднак гэта не дапамагло ім вырашыць свае праблемы. Яны разведзеныя і няшчасныя. Калі я вучылася ў каледжы, мне казалі, што часам грамадства можна палепшыць толькі шляхам гвалту. Але Біблія кажа, што ўласнымі намаганнямі людзі не могуць дасягнуць працяглага поспеху, бо Бог не даў нам ні здольнасці, ні права кіраваць адзін адным. Вось чаму чалавечае праўлення ў любой форме з'яўляецца недасканалым і ўрада могуць лёгка стаць карумпаванымі *. Калі мы падпарадкоўваемся Богу, то наша жыццё становіцца нашмат лепшым і мы добра ўплываем на іншых.

У чым Біблія дапамагла асабіста вам?

Шмат у чым. Цяпер я менш турбуюся і маю добрых сяброў. Я навучылася распараджацца грашыма і час ад часу маю магчымасць падарожнічаць. А перш я магу дапамагаць тым, хто ў гэтым мае патрэбу.


Немає коментарів:

Дописати коментар